در مقایسه: xa0تن فروشی را از وطن فروشی بهتر میدانم! اما تملق و چاپلوسی راxa0 بمراتب از این دو بدتر میدانم! Mohammad-erfan.mihanblog.com Sheroerfan.blog.ir عرفان و اعتراض...